Friday, March 21, 2014

PENJAGAAN MUKA ~ CEN-G SERIES


Cen-G Series 


Semakin banyak produk kecantikan yang mengandungi bahan kimia beracun dipasaran. Ia akan mengakibatkan kesan buruk pada masa akan datang. 

Kalau nak cantik berseri dan boleh digunakan tanpa rasa was2  cuba lah kosmetik M-Set (CEN-G)daripada kami.
100% bahan semulajadi serta kawalan kualiti yg ketat..dan tidak mengandungi bahan kimia seperti pengawet kimia, warna tiruan, pewangi, sisa petroleum, Phthalate Esters (PAEs) dan Parabens.
Harga sangat berpatutan .

Harga untuk 1 set RM400

Terdiri daripada:
Cen-G Series ~ Magnetic-Serum-Cleanser
Cen-G Series ~ Mythic Infinity (Pemutih )
Cen-G Series ~ Minimizer Miracle
Cen-G Series ~ Marvel Optimum (Foundation)


Cen-G Series ~ Magnetic-Serum-Cleanser


Era baru dengan konsep yang baru terhadap cleanser yang mengandungi pelembap, serum dan kesan pembersihan yang mendalam terhadap habuk atau kotoran, minyak dan warna-warna kosmetik; supaya kulit menjadi lembut dan lembab. Permukaan kulit seharusnya dibersihkan setiap hari; malah adalah perlunya pembersih yang tidak merosakan epidemis tetapi kuat membersihkan minyak lebihan dan kotoran yang terkumpul. Magnetic-Serum-Cleanser adalah lembut dan lunak tanpa kesan kekeringan dan kerengsaan; diperkaya dengan ramuan aktif yang menyuburkan serta melembapkan kulit pada masa yangsama. Sesuai untuk semua jenis kulit dan juga kaum lelaki serta wanita.

Cara Kegunaan:
Bersihkan tangan dan pumkan kuantiti yang mencukupi. Sapukan di permukaan kulit secara sekata dan perlahan, urutkan kawasan yang bermekap, gincu serta solek mata. Bilas sebersih-bersihnya dengan air. Keringkan muka dengan tuala bersih.
Kandungan: 200 ml
Harga: RM98.00




Cen-G Series ~ Marvel Optimum




Daya ciptaan tersendiri; Memperbaharui diri sendiri …



Cara sensasi yang senang dan mudah digunakan….Marvel Optimum memberikan kombinasi mujarab serta ramuan yang berkuasa untuk meratakan tona kulit dari semua sudut. Ia adalah asas mekap yang paling sempurna melainkan melindungi kulit daripada radikal bebas, kerosakan, penuan pramatang; malah menyediakan wajah tampil mulus, semulajadi dan cerah berseri. Formulasi kompleks ini mengandungi perlindung sinaran matahari setinggi SPF 40 dan PA+++ terhadap UV tanpa rasa lekit atau berminyak. Lengkapi kecantikan yang berterusan, dari sekarang hinggalah selama-lamanya.

  • Foundation Asas ~ memudarkan parut, cela, jelawat serta lain-lain ketidaksempurnaan dengan serta-merta
  • Pemutihan ~ Arbutin berkesan menyekatkan pembentukkan pigmentasi dan tompok hitam
  • Kelembapan ~ Sodium Hyaluronate melembapkan kulit supaya lebih lembut, anjal dan licin.
  • Penjagaan ~ SPF 40 dan PA+++ member perlindungan dari sinaran UV
  • Anti-Kedutan ~ Adenosine meningkatkan ‘kenaikkan’ serta menegangkan kulit dengan segera.
Cara Kegunaan:
Gunakan sebagai regiman jagaan kulit harian; ia juga sesuai digunakan sebagai penamat produk tunggal semulajadi atau foundation asas untuk wajah tampak, selesa dan bermaya.
Kandungan: 50 ml
Harga: RM140.00



Cen-G Series ~ Minimizer Miracle


Penemuan baru untuk kulit yang cerah, licin serta berseri !! 

Minimizer Miracle berkesan memulihkan kulit dengan memperbaharui sel-sel kulit mati yang menyumbat pori-pori serta berterusan mengurangkan kedutan. Satu-satunya formula yang unik, berkuasa dan mempunyai pelbagai fungsi untuk mengecilkan liang pori yang disebabkan oleh minyak lebihan, habuk, wax atau penuan kronologi. Kepakaran formula ini dengan lembutnya menyinkirkan kotorandan kepingan kulit kasar, biar liang pori kembali ke bentuk asal supaya kulit akan lebih suci, halus dan licin; dan menjadikan kulit kembali bermaya, tampil lebih putih dan berseri. 

Cara Kegunaan:
Menggunakan Minimizer Miracle di muka pada setiap pagi selepas mencuci dan tumpukan terutamanya di kawasan hidung, dahi dan dagu. Gunakannya sebelum solekkan. Sempurna untuk kulit normal atau kulit jenis combo. Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan Marvel Optimum sebagai bedak asas atau foundation demi penjagaan harian. 
Kandungan: 30 ml
Harga: RM120.00


Cen-G Series ~ Mythic Infinity



Kecantikan murni adalah daripda keputihan, kecerahan dan kegemerlapannya… 


Krim pemutih ajaib memastikan kulit menjadi cerah sempurna dengan segera dan fungsi semulajadi pemutihannya pula menjaminkan keputusan maksimum untuk wajah yang berseri. Kandungan Vitamin C dan Ekstrak Kulit-Kayu Alba pula menyediakan factor-faktor pemutihan untuk melindungi dan mencerahkan kulit dengan sekata.



Cara Kegunaan:
Gunakan krim di bahagian muka dan lehir secara sekata. Secara lembutnya, urutkan untuk pengedaran micro dan biarkan selama 2 – 3 minit. Basahkan kawasan yang telah disapu dengan krim tersebut tanpa pembersih muka atau sabun. Krim akan diserap segera dan kesan melembutkan kulit akan berlangsung sepanjang hari.
Kandungan: 30 ml
Harga: RM80.00





No comments:

Post a Comment