Friday, February 6, 2015

PERFECT STEM CELL


PERFECT STEM CELL
PhytoCellTec™ Solar Vitis
PhytoCellTec™ Malus Domestica
The Best Anti-Aging Stem Cell and Collogen
RAHSIA UNTUK CANTIK DAN AWET MUDA
PhytoCellTec™ PERFECT STEM CELL + Collagen Peptan







Memperkenalkan Produk MakananPenjagaan Kesihatan Dan Awet Muda Pilihan Masa Kini.
Bagi Anda Yang Pentingkan KesihatanDiri, Kecantikan Kulit Dan Wajah Serta Awet Muda, Maka Produk BeasaskanTeknologi Stemcell Terlaris Keluaran Bio Tech Global iaitu "PERFECT Stem Cell". Merupakan Produk Makanan Kesihatan Masakini Dan SesuatuYang Amat Anda Perlukan Untuk Hidup Yang Lebih Sihat Dan Tampil MenawanSepanjang Masa!

Keistimewaan Perfect Stem Cell
Penggunaan secara eksklusif dua jenis stem cell iaitu PhytoCellTec™Malus Domestica ( stem cell epal ) dan PhytoCellTec™ Solar Vitis (stem cellanggur ).Ramuannya diperhebatkan dengan campuran blueberry, acai berry, Kolagen Ikan, Rumpai Laut, Beta Glucan dan Gula Stevia yang penuh dengan khasiat tersendiri dari segala segi istimewanya dalam perubatan.Perfect Stem Cell adalah lengkap dengan adanya adunan bahan tersebut.

KEBAIKAN PENGAMBILAN
PhytoCellTec™ PERFECT STEM CELL + Collagen Peptan

SIAPA YANG PERLUKAN PERFECT STEM CELL
  1. YANG MEMENTINGKAN KESIHATAN & KECANTIKAN
  2. LELAKI dan WANITA
  3. KANAK-KANAK 
  4. SEORANG ADA MENGALAMI SESUATU PENYAKIT

Kelebihan  PERFECT Stem Cell
PERFECT STEM CELL berupaya mengatasi, merawat serta mencegah masalah & penyakit disamping bertindak membetul dan membaik pulih sel-sel yang rosak yang menyebabkan ia tidak berfungsi dengan betul.

Apabila sel-sel telah pulih dan menjadi kuat, sistem tubuh akan kembali berfungsi dengan efisyen dan normal, maka fungsi 'antibody' dan sistem imun, hormon serta proses nyahtoksin menjadi lebih sempurna dan efisyen menyebabkan punca-punca penyakit dapat dipulihkan. Inilah yang menyebabkan sistem badan berjaya memulihkan penyakit, melambatkan proses penuaan dan kita kekal sihat.

Antara kebaikan pengambilan PERFECT Stem Cell untuk semua (tidak kira Lelaki dan Wanita dan Kanak-Kanak)
  • Membantu mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka. 
  • Membantu menguatkan sendi dan tulang. 
  • Mengaktifkan sel-sel badan dan kulit. 
  • Membantu bertindak sebagai anti penuaan dan antioksidan untuk menjaga kesihatan dan jantung. 
  • Mengurangkan risiko kanser. 
  • Membantu menigkatkan daya penyerapan kolagen oleh badan. 
  • Membantu merangsang badan bagi menghasilkan lebih banyak kolagen tersendiri. 
  • Membantu menjadikan kulit gebu, halus, licin, anjal dan menjaga kelembapan kulit agar kulit sentiasa segar dan bermaya. 
  • Melindungi kulit daripada terkena cahaya UV berlebihan yang boleh merosakkan sel-sel kulit.
  • Membantu mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka 
  • Membantu menguatkan sendi dan tulang  
  • Membantu menurunkan berat badan/buang toksin 
  • Memudarkan parut dan strechmark pada kulit 
  • Mencerahkan kulit di bahagian2 tertentu spt bawah lengan,celah peha,belakang leher dll. 
  • Membantu mengurangkan penyakit2 dalam badan Sesuai utk memulihkan luka dengan cepat 
  • Menghilangkan dan memudarkan parut jerawat dan jeragat 
  • Mengurangkan dan menghilangkan lingkaran gelap bawah mata 
  • Menegangkan payudara
  • Mengurangkan senggugut dan PMS Memberi tenaga dan mngurangkan rasa mengantuk Anti Blackhead/ whitehead 
  • Mengurangkan dan menghilangkan jerawat/jeragat diwajah /belakang badan Menguatkan otot jantung, wajah dan faraj. 
  • Membantu pesakit tekanan darah tinggi. 
  • Membantu menstabil dan mengekalkan tahap kolestrol yang baik.
  • Mengurangkan risiko kanser dan membantu pesakit yang mengidap penyakit jantung, sembelit, buasir, diabetes, strok, barah dan lain-lain.
Lagi kebaikan pengambilan 
    PERFECT Stem Cell untuk WANITA
    • Membantu memejalkan (firming) payudara.
    • Amat sesuai untuk ibu selepas bersalin dan berpantang kerana ia mampu merawat rahim dengan mempercepatkan proses pengecutan rahim serta mampu mempercepatkan lagi pemulihan akibat luka bersalin.
    • Membantu mengetatkan Miss V kita, malah mencantikkannya seperti anak dara.
    • Mengurangkan senggugut dan PMS Memberi tenaga dan mengurangkan rasa mengantuk Anti Blackhead/ whitehead 
    • Menambah rangsangan seksual suami isteri.
    • Membantu menyuburkan dan boleh membantu proses mendapatkan zuriat ( Insya Allah dengan izin Allah SWT)
    • Kebaikan paling ketara ialah BEAUTY SKIN.. ia membantu menghilang/memudarkan kesan jerawat/jeragat, malah wajah akan lebih cerah, berseri seri dan cantik.
Secara Ringkasnya Produk PhytoCellTec "PERFECT Stem Cell" Adalah Dirumus Khusus Untuk Anda Yang Amat Mementingkan Penjagaan Kecantikan Dan Kesihatan Diri.
PERFECT Stem Cell Berupaya Membantu Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Merawat Penyakit Disamping Mengekalkan Keremajaan Kulit Dengan Melambatkan Penuaan.


PERHATIAN PENGGUNA YANG DISAYANGI:
Walaupun terbukti banyak testimoni pengguna, namun berdasarkan pemerhatian kami serta respon pengguna-pengguna lain, keberkesanan PERFECT STEM CELL bergantung kepada faktor umur dan tahap kesihatan. Bagi mereka lebih muda (35 kebawah) dan tiada masalah kesihatan, biasanya dalam 1-2 minggu sudah nampak perubahan terutama kulit wajah. Nampak lebih cerah, segar serta masalah kulit dan jerawat yang semakin berkurangan.

Cuma tak syoknya masih ramai yang kurang sabar, baru habis sekotak (15 sachet) sudah mahu cantik macam artis dan sihat macam atlet. Perlu diingat, PERFECT STEMCELL Adalah Makanan 'KESIHATAN' Tambahan Bukan UBAT. Nasihat kami, gunakanlah 1sachet Pagi, 1sachet Tengahari dan 1sachet Malam secara berterusan selama 3 bulan untuk hasil yang lebih memuaskan.
Secara Ringkasnya Produk PhytoCellTec "PERFECT Stem Cell" Adalah Dirumus Khusus Untuk Anda Yang Amat Mementingkan Penjagaan Kecantikan Dan Kesihatan Diri.
PERFECT Stem Cell Berupaya Membantu Meningkatkan Tahap Kesihatan Serta Merawat Penyakit Disamping Mengekalkan Keremajaan Kulit Dengan Melambatkan Penuaan.

Picture
Amat Sesuai Dan Disyorkan kepada Anda Yang Mahu Sentiasa Kelihatan Cantik, Awet Muda, Nampak Sihat Dan Bertenaga Selalu.

Kini Dengan Harga Yang Lebih Murah Semua Orang Mampu Memiliki Tubuh Yang Sihat, Cantik Menawan Serta Meningkatkan Tahap Keyakinan Dan Penampilan Diri!.
Anda PATUT MENCUBA SENDIRI KHASIAT DAN KESAN PhytoCellTec PERFECT Stem Cell YANG KETARA...!

Testimonial Pengguna Perfect Stem Cell

Picture
Picture
Picture
Picture


Zhang Qiu Hua - Umur: 71 Tahun
Kulai Kelapa Sawit, Johor , Tel: 07 6521772 ,012 7515339
Saya mengalami masalah kulit disebelah tangan kanan, orang kata penyakit kulit ini dinamakan: Sirosis . sentiasa saya rasa gatal tetapi saya tahan tidak mahu menggaru kerana jika garu ia akan lebih teruk. kata doktor penyakit kulit ini tidak boleh sembuh tetapi hanya boleh dikawal dari merebak jika jika saya makan ubat yang diberi. saya juga mesti berpantang makan makanan seperti telur dan seafood, pernah sekali tanpa saya sedari saya termakan makanan yang mengandngi telur dan menjadikan penyakit kulit saya semakin teruk seperti gambar diatas saya tidak tahu apa yang harus saya lakukan, sehingga seorang kawan memperkenalkan saya produk biotech perfect stem cell, selepas sebulan makan , tangan saya sudah sembuh dan saya sangat gembira, kerana selain ini , kulit muka semakin cerah dan tidak rasa keletihan. Terima kasih biotech global kerana mengeluarkan produk yang sangat bagus bagi pendapat saya. 

Picture
Picture

KHAW LIEH HUA  Umur: 36  Permas Jaya, Johor Bahru 
Tel: 016 7815402

4 tahun lalu ketika hamil kali pertama saya menghidapi tekanan darah tinggi ditahap merbahaya dan saya rasakan seolah olah saya sudah mahu mati. Ketika hamil saya juga terkena angin sehingga berat badan naik mendadak walaupun tiada selera makan berat badan terus bertambah, sukar tidur malam,dalam tempoh 4 tahun ini saya hilang keyakinan diri dan tidak bertemu dengan orang kerana malu berat badan yang terus meningkat sedangkan sebelum hamil berat badan saya tidak begitu serta bentuk badan saya juga kelihatan cantik.
Tetapi Biotech Perfect Stem Cell telah merubah hidup saya, Kali pertama pengambilan angin dan toksid sudah keluar, saya dapat rasakan tubuh saya rasa lebih sihat,selepas 1 minggu pengambilan daya ingatan saya semakin pulih dan bentuk muka saya sudah kelihatan lebih kurus,sebelum ini dagu saya kelihatan berlapis kerana kegemukan.Kini sudah hilang! Kulit muka juga nampak lebih cerah,dalam tempoh 1 bulan pengambilan berat badan saya turun sebanyak 10 kg serta tekanan darah juga sudah kembali normal. Ramai teman-teman saya bertanya apa rahsia saya menjadi begitu. Saya ucapkan terima kasih kepada Mr.Lim dari Kulai Johor yang telah memperkenalkan saya kepada Perfect Stem Cell dan terima kasih juga kepada Biotech Global Sdn Bhd!!





Pada 27 Nov 2014, saya disahkan menghidap Penyakit Batu Karang & jangkitan kuman di dalam usus. Penyakit tersebut mengakibatkan saya sukar untuk membuang air besar dan berasa sakit serta berdarah ketika membuang air kecil. Seminggu sebelum pembedahan, saya mengambil Produk Bio Tech Perfect Stem Cell 3 peket dan Maca Tongkat Ali Extra (Super) 2 peket pada setiap hari. Setelah 4 hari saya amalkan, alhamdulillah! batu karang telah hilang dan jangkitan kuman dalam usus juga telah sembuh. Saya berasa gembira kerana  tidak perlu melakukan pembedahan. Kini saya berpulih seperti sediakala. Syukur kepada Allah dan juga berterima kasih kepada En.Esyam untuk mengamalkan Bio Tech Global Sdn Bhd kepada saya.
Produk yang sungguh luar biasa dan amat hebat!!!

Apabila saya mendapati tahu anak saya demam dan ruam muncul di tangan. Saya segera memberikan 5 paket Bio Tech Perfect Stem Cell untuk anak saya sebelum jumpa doctor. Doktor mengesahkan bahawa anak saya menghidap Penyakit Tangan, Kaki Dan Mulut (HFMD) dan memerlukan masa seminggu untuk sembuh. Anak saya tidak sama dengan kebanyakan kanak-kanak kehilangan selera makan, keletihan dan gejala sakit tekak. Pada hari kedua, selepas mengambil 5 paket Perfect Stem Cell, keadaan anak saya mula bertambah baik. Seterusnya hari ketiga, selepas mengambil 5 paket Perfect Stem Cell keadaan ruam telah bermula reda. Terima Kasih kepada Bio Tech Perfect Stem Cell kerana dapat menyembuhkan anak saya!
Saya menghidapi penyakit kencing manis selama 15 tahun. Sebelum mencuba Perfect Stem Cell badan saya sering letih dan tidak bertenaga. Sehingga membuat rutin harian di rumah juga tidak  bermaya dan mengalami masalah saraf penglihatan serta mengakibatkan penglihatan saya menjadi rabun dan buta warna. Saya juga alahan dengan ubat-ubatan hospital tapi tidak berkesan. Selepas saya mengamalkan Perfect Stem Cell sebanyak 3 kotak, selang beberapa hari saya mendapati banyak perubahan positif. Saya mula boleh bezakan warna dan penglihatan menjadi lebih jelas. Badan saya mula bertenaga dan bersemangat semula walaupun melakukan rutin harian di rumah. Antara kesan lain ialah Perfect Stem Cell berjaya membantu menyembuhkan luka pembedahan semasa melahirkan anak ke lima saya pada 3 tahun yang lalu. Bukan itu sahaja , Produk Perfect Stem Cell juga membantu menutup lubang luka bisul di payudara saya. Kini saya sudah tidak risau lagi, kerana ada Perfect Stem Cell,
Saya amat berterima kasih kepada syarikat BIO TECH GLOBAL SDN BHD kerana  menyediakan produk bermutu tinggi serta harga yang sangat  berpatutan.



TERDAPAT 6 SEBAB KENAPA PERLU MENGAMALKAN PhytoCellTec™  PERFECT STEM CELLSebab 1: 
   Menghilangkan Kedutan, Memutih & Menggebukan  Kulit Seluruh Badan
Sebab 2:
   Perlindungan Dari Cahaya UV Matahari Merbahaya, 30 Kali Lebih Lama
Sebab 3:
   Mengembalikan Tenaga & Stamina
Sebab 4: 
   Perjalanan darah lebih lancar & Menguatkan Jantung
Sebab 5: 
   Bakar Lemak Dalam Badan Merendahkan Kolestrol
Sebab 6: 
   Hanya 15 Saat Untuk Diminum! 
   (sesuai bagi wanita/lelaki sibuk yang mahu cantik)

-new packaging-


No comments:

Post a Comment